Kokoomuksen Kesäkurssi

Tapahtuma on täynnä. Voit ilmoittautua varasijalle.
15.6.2023, klo 18.00 - 18.6.2023, klo 14.00
24.1.2023, klo 00.00 - 31.5.2023, klo 23.30
Veli-Pekka Manninen, 0400 508 857

Tapahtuma on tarkoittettu hiljattain kokoomukseen liittyneille. Koulutus on ylipitkän viikonlopun mittainen.

Tapaamisen tavoitteena on, että osallistuja saa käsityksen Kokoomuksen järjestöstä, aatteesta ja politiikasta sekä tietoa siitä, kuinka yhteiskunnallinen vaikuttaminen Kokoomuksen ja Euroopan parlamentin kautta onnistuu.

Aiheisiin johdattavat mm. kokoomuksen puoletoimiston, kokoomuksen eduskuntaryhmän kanslian, kokoomuksen europarlamenttryhmän, kokoomuksen järjestöorganisaation edustajat sekä kokoomuksen ja Kansallisen Sivistysliiton kouluttajat.

Kohderyhmä
Uudet kokoomuksen jäsenet.

Aikataulu
Torstai 15.6 klo 18 - sunnuntai 18.6. klo 14.

Osallistumismaksu 50 €
Maksu sisältää koulutuksen, ruokailut ja majoituksen (2hh).

(Peruutusehdot)

Kansallinen Kokoomus r.p., Kokoomuksen Naisten Liitto ry (liitto), Kokoomuksen Nuorten Liitto ry (liitto), Hämeen Kokoomus (Piiri), Kaakkois-Suomen Kokoomus (Piiri), Kainuun Kokoomus (Piiri), Keski-Suomen Kokoomus (Piiri), Lapin Kokoomus (Piiri), Pirkanmaan Kokoomus (Piiri), Pohjanmaan Kokoomus (Piiri), Pohjois-Pohjanmaan Kokoomus (Piiri), Satakunnan Kokoomus (Piiri), Savo-Karjalan Kokoomus (Piiri), Uudenmaan Kokoomus (Piiri), Varsinais-Suomen Kokoomus (Piiri), Helsingin Kokoomus (Piiri), Kansio, Tuhatkunta
Vierumäen urheiluopisto, Heinola
Tapahtuma on täynnä. Voit ilmoittautua varasijalle.