Kokoomuksen Vaikuttaja-akatemia

22.4.2023, klo 00.00 - 30.4.2023, klo 00.00
2.11.2022, klo 12.00 - 15.3.2023, klo 00.00
niilo.nissinen@kansio.fi

Koulutuksessa perehdytään muun muassa verkostojen merkitykseen ja kehitetään verkostoitumisen taitoja henkilökohtaisen vaikuttajaprofiilinsa vahvistamiseksi.

Tutustumme puolueen ohjelmatyöhön ja kirkastamme ymmärrystä kokoomuksen arvoista, vahvuuksista sekä mahdollisuuksista.

Syvennämme osallistujan ymmärrystä itsestään vaikuttaja-persoonana ja tarjoamme rakennuspuita itsensä kehittämiseen mm. kirjoittamisen ja puhetaidon saralla.

Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu kaikille oman vaikuttamistyön ja valmiuksien kehittämisestä kiinnostuneille.

Aikataulu
Vuoden 2023 akatemia koostuu kahdesta viikonlopputapaamisesta sekä verkkotapaamisista. Lähitapaamisten aikataulu:

1. Akatemian ensimmäinen tapaaminen pidetään Tampereella 22.-23.4.2023.
2. Syyskuu (tarkempi aika sekä paikka ilmoitetaan ensimmäisessä lähitapaamisessa)

Lähitapaamisten lisäksi akatemia koostuu tapaamisten välillä suoritettavista välitehtävistä sekä verkkotapaamisista. Kaikki Kansion koulutukset järjestetään korona-turvallisuus huomioiden (avarat tilat, turvavälit, maskien käyttö yms.).

Osallistumismaksu
150 e /henkilö (sisältää kahden viikonlopun majoitukset ja ruokailut sekä koulutuksen)

Kansion peruutusehdot: www.kansio.fi/koulutus/#peruutusehdot

Hämeen Kokoomus (Piiri), Kaakkois-Suomen Kokoomus (Piiri), Kainuun Kokoomus (Piiri), Keski-Suomen Kokoomus (Piiri), Lapin Kokoomus (Piiri), Pirkanmaan Kokoomus (Piiri), Pohjanmaan Kokoomus (Piiri), Pohjois-Pohjanmaan Kokoomus (Piiri), Satakunnan Kokoomus (Piiri), Savo-Karjalan Kokoomus (Piiri), Uudenmaan Kokoomus (Piiri), Varsinais-Suomen Kokoomus (Piiri), Helsingin Kokoomus (Piiri), Kansio