Keski-Suomen Kokoomus 100-vuotta

1.10.2022, klo 16.00 - 23.00
12.8.2022, klo 00.00 - 16.9.2022, klo 23.30
Toiminnanjohtaja Eeva-Kaisa Rouhiainen

Keski-Suomen Kokoomuksella on ilo ja kunnia kutsua Teidät 100-vuotisjuhlaan lauantaina 1.10. 2022 Scandic Laajavuoreen (Laajavuorentie 30, Jyväskylä).

Ennen vuosijuhlaa klo 16.00-17.00 suoritetaan piirin lipun naulaus ja ansioituneiden jäsenten huomioiminen Club 21-tilassa kuohuvan kera. Kaikki vuosijuhliin osallistuvat ovat lämpimästi tervetulleita!

Vuosijuhla alkaa klo 18.00 pääravintola Salitintin puolella. Ohjelmassa on kolmen ruokalajin menu, musiikkia ja muisteluita. Juhlapuheen pitää Kansallinen Kokoomus rp:n puheenjohtaja Petteri Orpo.

Osallistujat voivat varata myös tervehdysajan. Tervehdykset ovat iltajuhlan aikana ennen jälkiruokaa ja tervehdyksen pituudeksi toivomme maksimissaan 3 minuuttia. Tervehdyksen varaajiin ollaan erikseen yhteydessä ennen juhlaa ja sovitaan käytännön järjestelyistä.

Pyydämme Teitä ilmoittautumaan vuosijuhlaamme to 15.9.2022 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen yhteydessä voi varata tervehdysajan ja ilmoittaa erikoisruokavalioista. Illallisen menu löytyy täältä. Ilmoittautuneille lähetetään illalliskortin lasku (95 €) ennen juhlaa. Illalliskortteja on tarjolla vain rajallinen määrä, joten teethän sitovan ilmoittautumisen mahdollisimman pian.

Tumma puku ja ansiomerkit.

Scandic Laajavuori tarjoaa majoittuville alennusta päivän hinnasta. Varaukset osoitteessa scandichotels.fi käyttämällä FIARB koodia. Varaukset viimeistään 5 vrk ennen saapumista. Kylpyläosaston ja kuntohuoneiden vapaa käyttö sisältyy huonehintaan.

Toivomme, että lahjojen sijaan muistatte meitä kartuttamalla eduskuntavaalien 2023 kassaa. Lahjoitukset Keski-Suomen Kokoomus ry:n tilille FI95 1581 3000 0201 55 (BIC: NDEAFIHH).

Tervetuloa!

Keski-Suomen Kokoomus ry