Savo-Karjalan Kokoomusnaiset SYYSKOKOUS

11.12.2021, klo 13.00 - 15.00
19.11.2021, klo 00.00 - 8.12.2021, klo 23.59

Savo-Karjalan Kokoomusnaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 11.12.2021 kello 13:00 Joensuussa (Kokoomuksen paikallistoimisto, Kauppakatu 35 3.krs, 80100 Joensuu). Kokous järjestetään hybridikokouksena, johon voi osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä.

Valtakirjojat toimitetaan etukäteen scannattuna tai valokuvana jamiela.ruotsalainen@kokoomus.fi.

Kokouksessa käsitellään piirin sääntöjen 13 §:ssä mainitut syyskokousasiat. Kokouksen esityslista on tämän kutsun liitteenä. Samoin liitteenä on toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022.

Piirikokoukseen on kullakin paikallisyhdistyksellä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohti. Äänivaltaisen edustajan on esitettävä yhdistyksensä antama valtakirja tai oikeaksi todistettu pöytäkirjaote siitä kokouksesta, jossa hänelle on edustusoikeus annettu. Kokouksessa on kullakin äänivaltaisella edustajalla yksi (1) ääni.

Puhe- ja läsnäolo-oikeus piirikokouksessa on lisäksi mm. piirihallituksen jäsenillä. Piirikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille.

Ilmoittautumiset ennakkoon viimeistään 8.12.2021:

jamiela.ruotsalainen@kokoomus.fi tai 050- 515 0026

Lämpimästi tervetuloa kokoukseen syyskokoukseen!

Savo-Karjalan Kokoomusnaiset ry (Piiri KNAL)
Kokoomuksen paikallistoimisto