Keski-Suomen Kokoomuksen Hyvis-koulutus

7.10.2021, klo 12.00 - 15.10.2021, klo 23.00
Eeva-Kaisa Rouhiainen, eeva-kaisa.rouhiainen@kokoomus.fi
Keski-Suomen Kokoomuksen Hyvis-koulutus

Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja osallistumaan Keski-Suomen Kokoomuksen järjestämään Hyvis-koulutukseen lauantaina 16.10.

Aiheena on uudet Hyvinvointialueet ja niihin liittyvät aluevaalit. Mukanamme on puolueen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen, joka on itsekin ehdolla aluevaaleissa Etelä-Savon Hyvinvointialueella. Tilaisuudessa saamme reaaliaikaisen tiedon siitä, missä Keski-Suomen hyvinvointialueen valmistelutyö menee hankejohtaja Mikael Palolalta. Kansion taattua koulutuslaatua tarjoaa Veli-Pekka Manninen ja saamme myös tietoa kampanjoinnista Keski-Suomen alueella toiminnanjohtaja Eeva-Kaisa Rouhiaisen toimesta.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita hyvinvointialuevaaleihin osallistuvat tai niitä harkitsevat, tukitiimit, vaalipäälliköt, yhdistysjohto sekä kaikki kokoomuksen jäsenet Keski-Suomen alueella.

Aika: lauantai 16.10.2021 klo 12.30-16.00 (kahvitus klo 12 alkaen)
Paikka: Jyväskylän kristillinen opisto, Sulkulantie 28, 40520 Jyväskylä

OHJELMA:
  • Tilaisuuden avaus, Keski-Suomen Kokoomuksen puheenjohtaja Lotta Ahola
  • Poliittinen tilannekatsaus, puolueen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen
  • Keski-Suomen hyvinvointialue – valmistelun tilannekatsaus, hankejohtaja Mikael Palola
  • Ehdokkuus aluevaaleissa, koulutuspäällikkö Veli-Pekka Manninen (Kansallinen sivistysliitto Kansio)
  • Aluevaalien aikataulut ja kampanjointi Keski-Suomessa, toiminnanjohtaja Eeva-Kaisa Rouhiainen

Tilaisuuteen voi osallistua paikan päällä tai etäyhteyden kautta. Etäosallistujille lähetetään TEAMS-linkki perjantai-iltana 15.10.

Kristilliselle opistolle tuleville on tarjolla kahvia ja sämpylää tilaisuuden alkuun. Maksuttomat parkkipaikat ovat käytössä.

Tervetuloa!

Keski-Suomen Kokoomus (Piiri)
Jyväskylän kristillinen opisto tai TEAMS.