Sääntömääräinen kevätkokous

24.4.2021, klo 14.00 - 16.00

KUTSU LAPIN KOKOOMUKSEN SÄÄNTÖMÄÄRÄISEEN KEVÄTKOKOUKSEEN 24.4.2021

Tervetuloa Lapin Kokoomuksen sääntömääräiseen piirin kevätkokoukseen lauantaina 24.4.2021. kello 14.00.

Laki väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi mahdollistaa sääntömääräisten kokousten järjestämisen etäyhteyttä käyttäen, vaikka säännöt eivät tätä sallisi ja yhdistyksellä ei ole päätettyä äänestys- ja vaalijärjestystä. Tähän pohjaten piirin työvaliokunta on päättänyt, että kokous järjestetään vallitsevan koronatilanteen takia etäkokouksena.

Poikkeusolojen takia kokoukseen edellytetään ennakkoilmoittautumista. Kokoukseen on ilmoittauduttava tiistaihin 20.4.2021 klo 10.00 mennessä sähköpostiosoitteeseen (jukka.mayra@kokoomus.fi). Toimitathan ilmoittautumisen yhteydessä myös valtakirjan kokoukseen.

Sähköiseen etäkokoukseen pääsevät mukaan vain määräaikaan mennessä ilmoittautuneet kokousedustajat. Kokoukseen ei ole mahdollisuutta osallistua ilman määräaikaan mennessä tehtyä ennakkoilmoittautumista.

Sähköisenä kokousympäristönä toimii Teams sekä tarvittaessa erillinen sähköinen äänestysjärjestelmä Opavote. Tarkemmat ohjeet kokous- ja äänestysympäristön käyttämiseen toimitetaan ilmoittautuneille kokousosallistujille ennen kokousta.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset kevätkokousasiat.

Piirikokousaloitteet piirikokoukselle pyydetään toimittamaan, sääntöjen edellyttämällä tavalla, vähintään kaksi (2) viikkoa ennen kokousta eli 10.4.2021 mennessä sähköisesti osoitteeseen jukka.mayra@kokoomus.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

Lapin Kokoomus (Piiri)